سوپرپایپ از آغاز فعالیت خود به عنوان اولین تولیدکننده لوله‌های تلفیقی پنج‌لایه در منطقه خاورمیانه و پنجمین شرکت در جهان، با نگرش علمی – مهندسی برای حضور ماندگار در بازار صنعت تاسیسات برنامه‌ریزی کرده‌ است و از آن‌جا که کیفیت محصولات تولیدی، مهم‌ترین رکن استمرار حضور در این عرصه است، با صرف انرژی و هزینه زیاد در این راه گام برداشته ‌است.
دریافت گواهی‌نامه‌ها و تاییدیه‌های معتبر ملی و بین‌المللی برای سوپرپایپ از این جهت اهمیت دارد که نشان‌دهنده موفقیت شرکت در آزمون‌های گاه بسیار دشواری است که برای از سرگذراندن آن‌ها، تولید محصول از مواد اولیه گرفته تا دانش فنی و تکنولوژی تولید، مورد ممیزی سخت‌گیرانه‌ای قرار می‌گیرد و گواهی‌نامه اتا یکی از مهم‌ترین آن‌هاست.
این گواهی‌نامه در حالی به سوپرپایپ تعلق گرفت که اين شركت اولین دريافت كننده غیراروپایی ‌آن است. بدین معنی که كيفيت لوله و اتصال توليد شده در كارخانه سوپرپایپ واقع در منطقه آزاد قشم، در کنار محصولات شرکت‌‌های اروپایی، مورد تاييد 27 کشور عضو اتحادیه اروپا، قرار گرفته‌است. سوپرپایپ به این موفقیت افتخار می‌کند و آن را نقطه روشنی در راه طولانی کیفیت می داند؛ راهی که ادامه دادن آن همت و تلاش زیادی می‌خواهد و کیفیتی که گسترش آن در صنعت ایران، تولید ملی را در بازارهای داخلی و جهانی پرآوازه خواهد کرد.