سوپروالو سری T

سوپروالو سری T، راه‌حل سوپرپایپ برای شیر ورودی واحدهای ساختمانی و جزیی از سیستم لوله‌كشی سوپرپایپ 2Max است. با سوپروالو - محصول مشترك سوپرپایپ و ایتالیا - امكان استفاده از شیرهای با كیفیت، زیبا، با قابلیت نصب آسان و سریع در مكان‌های قابل دسترس فراهم آمده است.

تعریفی تازه از شیر ورودی واحدهای ساختمانی
سوپروالو سری T را می‌توان تعریف تازه‌ای از شیر قطع و وصل ورودی واحد ساختمانی دانست. این محصول در حقیقت یك شیر توپی ربع‌گرد متفاوت با كیفیت و ساختاری متفاوت است كه برای سیستم لوله‌كشی سوپرپایپ 2Max طراحی شده است. سوپروالو T به عنوان شیر ورودی اصلی در واحدهای مسكونی و یا اماكن عمومی قابل استفاده بوده و مطمئن‌ترین گزینه جهت قطع و وصل آب سرد و گرم بهداشتی یا سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی است.

یك محصول متفاوت با یك نگاه متفاوت
مانند سایر محصولات سوپرپایپ، نوآوری، راحتی و كیفیت بالا ، جزء ویژگی‌های لاینفك سوپروالو سری T است:

كاملا در دسترس
سوپروالو در دسترس است اما دم دست نیست. بدنه سوپروالو سری T به صورت توكار نصب می‌شود و تنها چیزی كه بیرون می‌ماند یك دورپوش زیباست. به این ترتیب، اگرچه سوپروالو به صورت توكار نصب می‌شود اما به راحتی شیرهای روكار در دسترس است.

طراحی زیبا و ظرافت در ساخت
شیرهای سوپروالو از جنس برنج سند بلاست شده بوده و با لوازم آب‌كروم و طراحی زیبا به بازار عرضه می‌شود. قابلیت نصب توكار و زیبایی سوپروالو T، امكان نصب آن را در مكان های در دسترس اعم از دیوار بیرون آپارتمان، در حمام و یا روی سقف بدون لطمه زدن به زیبایی فراهم می‌كند.
تنوع دورپوش‌های تك و دوبل با رنگ‌های كروم، كروم مات و سفید، انتخاب را برای سلیقه‌های گوناگون ساده می‌كند.

کیفیت متمایز، مطابق با استانداردهای سوپرپایپ
شیرهای سوپروالو سری T محصول مشترك شركت سوپرپایپ و ایتالیا بوده و با استاندارد DIN EN 13828 و الزامات DVGW (اداره دولتی آب و گاز آلمان) منطبق است. كیفیت مواد اولیه‌ی مورد استفاده و دقت در تولید، دوام طولانی مدت شیرهای سوپروالو را تضمین می‌كند.

مقاوم در برابر فشار و حرارت بالا
شیر سوپروالو سری T برخلاف سایر شیرهای ربع‌گرد موجود در بازار كه عمدتا برای گاز طراحی شده‌اند و برای آب، به خصوص آب گرم مناسب نیستند، منحصرا برای آب طراحی شده و در شرایط 10 بار فشار و دمای 90 درجه سانتی‌گراد، قطع كامل جریان آب را در هر زمان به طور صد در صد تضمین می‌كند.

نصب بسیار سریع و آسان
سوپروالو T بدون نیاز به اتصالات اضافی، به صورت مستقیم و به آسانی به سیستم لوله‌كشی سوپرپایپ 2Max متصل می‌شود. این شیر مانند دیگر اتصالات سیستم لوله‌كشی سوپرپایپ2Max، مجهز به سیستم كد رنگ و تكنولوژی RTS می باشد و در حین لوله‌كشی و یا بعد از آن ظرف مدت یك دقیقه قابل نصب است. نصب سوپروالو به نوار تفلون یا آب‌بندكننده‌های دیگر نیاز ندارد.
شیرهای سوپروالو تنها شیر مقاوم و آب‌بند در فشار تست سیستم لوله‌كشی سوپرپایپ (15 بار – دو ساعت) است كه باعث تسریع و تسهیل در تست سیستم می‌باشد.
برای نصب روی دیوارهای گچی و سبك، و همچنین نشاندن شیرهای سرد و گرم در كنار یكدیگر نیز می‌توان از قطعات مرتبط استفاده كرد.

قابلیت تعمیر و نگهداری
بر خلاف سایر شیرهای ورودی، مكانیزم داخلی سوپروالو را می‌توان به سادگی و در كوتاه‌ترین زمان بدون جدا كردن شیر از سیستم، تعمیر یا تعویض كرد. ضمنا، قطعات یدكی سوپروالو را می‌توان از كلیه نمایندگان سوپرپایپ تهیه كرد.

دارای دستگیره پنهان
سوپروالو با یك دستگیره‌ی پنهان عرضه می‌شود كه زیر دورپوش قرار دارد. این دستگیره را می‌توان همراه شیر یا در محل های عمومی جدا از آن نگهداری كرد. به این ترتیب كه در صورتیكه شیر در مكان‌های عمومی‌تر نصب شده باشد، می‌توان این دستگیره را به صورت جداگانه نزد سرایدار یا مسئول تاسیسات ساختمان نگهداری كرد تا باز و بسته كردن شیر توسط افراد دیگر ممكن نباشد.
در صورت تمایل به استفاده از دستگیره‌ای به غیر از دستگیره‌ی پنهان، امكان انتخاب از بین مدل های مختلف دستگیره و دورپوش‌های تك و دوبل با طرح‌های بسیار زیبا وجود دارد.

در دو نوع متفاوت
با حفظ همه ویژگی‌های ممتاز سوپروالو سری T، این شیر در ۲ نوع متفاوت T1 و T2 عرضه می‌شود:

سوپروالو T1
سوپروالو نوع T1 در سایزهای 16، 20 و 25 و با اتصالات ثابت عرضه می‌شود به این معنی كه پرس اتصال مستقیما به شیر انجام می‌شود. ویژگی‌های نوع T1 به شرح زیر می‌باشد:
- اتصالات پرسی سوپرپایپ 2Max به صورت سرخود برای نصب سریع و مستقیم
- ورودی/خروجی یكسان
- توپی ساده
- و قیمت پایین‌تر

سوپروالو
T2
سوپروالو نوع T2 دارای توپی ضد رسوب و اتصالات جداشونده می‌باشد. اتصالات جدا شونده به این معناست كه می‌توان به‌جای رابط از زانویی یا سه راهی نیز استفاده كرد. ویژگی‌های نوع T2 شامل موارد زیر می‌باشد:
تكنولوژی جدید و انحصاری اتصالات برای نصب سریع و منعطف به سیستم لوله‌كشی سوپرپایپ 2Max یا اتصالات روپیچ و توپیچ
- انعطاف در سایز و نوع اتصالات ورودی و خروجی (سایزهای ۱۶، ۲۰، ۲۵ و انواع رابط مستقیم، زانویی، و سه‌راهی)
- امكان نصب و جداسازی سریع شیر از سیستم
- توپی ضد رسوب مناسب جهت استفاده برای آب‌های سنگین