گردهمایی عوامل و مجریان استان تهران

به مناسبت هفته سلامت مردان

گردهمایی عوامل و مجریان استان تهران به مناسبت هفته سلامت مردان در روز چهارشنبه ۲۳ خرداد ماه برگزار شد.

در این مراسم  جناب آقای محمد مهدی یوسفی مدیر بازاریابی و فروش سوپرپایپ ضمن خوش آمد گویی به حضار با اشاره به اهمیت سلامت مردان، از آنها خواست نسبت به سلامت خود حساس باشند.

پس از آن خانم دکتر هاشمی مشاور و پزشک سازمانی سوپرپایپ به تشریح بیماری‌های مردان، راه‌های پیشگیری و مراقبت‌های سلامتی ویژه مردان پرداخت.

در ادامه این مراسم در ایستگاه‌های سلامت سوپرپایپ مواردی شامل نوار قلب، قندخون، فشار خون، شاخص توده بدنی و تست بینایی همه میهمانان مورد سنجش قرار گرفت و پس از آن در صورت نیاز توسط دکتر هاشمی به صورت اختصاصی ویزیت شدند.

یادآوری می‌کنیم هفته جهانی سلامت مردان از ۱۳ تا ۱۹ ژوئن در کشورهای عضو شبکه جهانی بهداشت برگزار می‌شود. هدف اصلی این رویداد، تمرکز بر اقدامات پیشگیرانه، تشخیص زودهنگام و مدیریت سلامت مردان و تعهد نسبت به سلامتی خود است. این هفته به عنوان فرصتی برای آموزش و آگاهی بهداشت و سلامت در میان مردان، ترویج صحبت درباره مشکلات و افزایش توانایی آنها برای تصمیم‌گیری‌های آگاهانه درباره سلامتی است شناخته می‌شود.گفتنی است در حاشیه این گردهمایی، مراسمی به مناسبت بیست و هفتمین سالروز تاسیس سوپرپایپ برگزار شد.