روز جهانی لوله‌کشی در سوپرپایپ

به مناسبت ۲۱ مارس روز جهانی لوله‌کشی، مراسمی در روز یکشنبه ۲۰ اسفند با حضور مجریان مجاز سوپرپایپ در هنرستان فنی حرفه‌ای باهنر تهران و مجتمع ایران مال برگزار شد.در ابتدای این مراسم مهندس رضا پیکانی مسئول نظارت و مهندس امین صالحی فر مسئول شبکه اجرا و آموزش فنی این شرکت، توضیحاتی در مورد روز جهانی لوله کشی ارائه دادند و به معرفی محصولات شرکت سوپرپایپ برای معلمان و دانش آموزان هنرستان پرداختند.

همچنین در بخش دیگری از این مراسم دانش آموزان به گروه های ۱۰ نفره تقسیم شده و آموزش هایی توسط مجریان مجاز به آنان ارائه گردید.

گفتنی است در پایان نیز مسابقه ای بین دانش آموزان برگزار و هدایایی به رسم یادبود به آنها اهدا شد.در بخش دوم این مراسم مجریان مجاز تهران، البرز و لواسان با حضور در مجتمع ایران مال از تاسیسات به کار رفته در این پروژه بازدید کردند و محصولات جدید شرکت از قبیل ترموستات، مارکینگ جعبه های تاسیساتی و نرم افزار سوپرپایپ کد ۵ توسط مهندس پیرو سرپرست بازار محصول سوپردرین به آنها معرفی شد.

لازم به توضیح می باشد سوپرپایپ لوله و اتصالات سیستم آبرسانی و فاضلاب، گرمایش کفی مجتمع ایران مال را تامین کرده است.

روز جهانی لوله کشی یک رویداد بین المللی است که هر ساله در نقاط مختلف جهان برای ارج نهادن به نقش لوله کش ها در تامین سلامت و امنیت جامعه برگزار می گردد.

این مراسم بیش از ۱۰ سال است که توسط سوپرپایپ گرامی داشته می شود.