سوپرپایپ با جدیدترین دستاوردها در نمایشگاه تاسیسات

سوپرپایپ با جدیدترین دستاوردها در حوزه تاسیسات، در بیست‌سومین نمایشگاه صنعت تاسیسات حضور یافت و دومین روز نمایشگاه را با برپایی پنل‌های تخصصی به پایان رساند.


سوپرپایپ با حضوری پررنگ در نمایشگاه صنعت تاسیسات ۱۴۰۳، توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد. سوپرپایپ که با معرفی محصولات نوآورانه و فناوری‌های پیشرفته در حوزه تاسیسات ساختمانی به نمایشگاه آمده، با استقبال گسترده‌ای از سوی متخصصان و فعالان صنعت مواجه شد.

از برنامه‌های جانبی سوپرپایپ در نمایشگاه تاسیسات تهران، برگزاری پنل‌های تخصصی در استودیو نمایشگاه بود که با حضور چهره‌های مطرح حوزه تاسیسات و ساختمان برگزار شد.

در همین راستا، روز شنبه، ۱۴ مهر و در دومین روز برپایی نمایشگاه تاسیسات، برنامه‌های متنوعی برگزار شد:

️پنل تاسیسات و صنعتی‌سازی ساختمان با حضور مهندس جعفر قرائتی ستوده (دبیر انجمن تولیدکنندگان و فناوری صنعتی ساختمان)، مهندس رامین‌ گوران (دبیر انجمن انبوه‌سازان مسکن و ساختمان تهران) و مهندس فراز نامجو (رئیس کسب‌وکار سوپرفیکس)

️پنل تاسیسات در پروژه‌های نهضت ملی مسکن با حضور دکتر ایرج رهبر (رئیس انجمن انبوه‌سازان مسکن و ساختمان تهران)، دکتر حجت عزیزی (عضو هیئت مدیره انجمن انبوه‌سازان مسکن و ساختمان تهران) و مهندس مهدی یوسفی (مدیر بازاریابی و فروش سوپرپایپ).

️پنل چگونگی هدفگذاری آموزش در ارتقای تاسیسات با حضور مهندس امیدرضا ریاحی (کارشناس رسمی استاندارد در حوزه آموزش)، مهندس محمد زاده‌رستم (عضو کمیسیون دفتر تالیف کتاب‌های فنی تاسیسات وزارت آموزش و پرورش) و مهندس امین صالحی‌فر (مسئول آموزش سوپرپایپ).

️پنل نقش لوله‌کشی درست در بهداشت و سلامت با حضور دکتر شهرام دلفانی (رئیس بخش تاسیسات مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی) و مهندس مهرنوش اسلامیه (سرپرست فنی سوپرپایپ).

️پنل محصولات تاسیساتی نوین و رتیه‌بندی کیفی با حضور دکتر‌ محمدمهدی حیدری (رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی) و مهندس مهدی یوسفی (مدیر بازاریابی و فروش سوپرپایپ).

سوپرپایپ در این رویداد که هر ساله جمع کثیری از متخصصان و شرکت‌های فعال در حوزه تأسیسات را به خود جذب می‌کند، با ارائه آخرین دستاوردهای خود توانست توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کند.

در این‌ نمایشگاه آخرین دستاوردها و فناوری‌های نوین در زمینه سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی، تهویه مطبوع و سایر تجهیزات مرتبط در معرض دید عموم قرار گرفت و بازدیدکنندگان می‌توانند از فرصت این رویداد برای آشنایی با محصولات و خدمات شرکت‌های مختلف بهره‌مند شوند.

نمایشگاه تاسیسات تهران از ۱۳ مهرماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و تا ۱۶ مهرماه ادامه خواهد یافت. علاقه‌مندان به بازدید از نمایشگاه صنعت تاسیسات، می‌توانند تا روز دوشنبه از ساعت ۸ الی ۱۵ در غرفه ۶ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از محصولات سوپرپایپ دیدن کنند.