حضور سوپرپایپ در نمایشگاه تاسیسات: «باز هم بالاتر»

سوپرپایپ در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات، با جدیدترین دستاوردها و نوآوری‌ها در صنعت تاسیسات، حضور یافت و مورد استقبال گسترده کارشناسان، متخصصان و صاحبان صنایع قرار گرفت.

عرضه محصولات جدید و تکنولوژی‌های نوین توسط سوپرپایپ، باعث شد این شرکت نه تنها از نظر خلاقیت و فناوری، بلکه از لحاظ طراحی و کیفیت نیز حضوری متمایز از خود در این دوره از نمایشگاه نشان دهد.

دکتر ایرج رهبر (رئیس انجمن انبوه‌سازان مسکن و ساختمان تهران)، دکتر محمدمهدی حیدری (رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی)، دکتر حجت عزیزی (عضو هیئت مدیره انجمن انبوه‌سازان مسکن و ساختمان تهران)، دکتر شهرام دلفانی (رئیس بخش تاسیسات مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی)، مهندس جعفر قرائتی ستوده (دبیر انجمن تولیدکنندگان و فناوران صنعتی ساختمان، مهندس رامین گوران (دبیر انجمن انبوه‌سازان مسکن و ساختمان تهران)، مهندس احمدرضا ظاهری اصل (عضو کمیسیون انرژی نظام مهندسی تهران) و مهندس ناصر زنگنه (عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان و فناوران صنعتی ساختمان) برخی از چهره‌های شناخته‌شده صنعت ساختمان بودند که با حضور در غرفه سوپرپایپ، از نزدیک با جدیدترین و خلاقانه‌ترین محصولات این شرکت آشنا شدند.

بازدیدکنندگان نمایشگاه تاسیسات، از روز جمعه ۱۳ مهرماه و هم‌زمان با آغاز نمایشگاه تاسیسات، از نزدیک با محصولات منحصربه‌فرد و راه‌حل‌های سوپرپایپ، از جمله سیستم نصب تاسیسات سوپرفیکس، سیستم فاضلابی سوپردرین، سیستم لوله‌کشی سوپرپایپ 2MAX به همراه شیرهای سوپروالو و رایزر سیستم با اتصالات مدولار، سیستم گرمایش کفی سوپرپایپ و انواع پمپ‌ها آشنا شدند و فرصت یافتند از مشاوره کارشناسان و متخصصان سوپرپایپ بهره‌مند شوند.

ضمن اینکه سوپرپایپ در اقدامی متمایز، پنل‌های متعددی را با حضور چهره‌های مطرح حوزه تاسیسات و ساختمان برگزار کرد که این برنامه‌های تخصصی در ساعات برگزاری نمایشگاه، به صورت مستقیم از رسانه‌های اجتماعی سوپرپایپ برای علاقه‌مندان پخش شد.

موضوعاتی مانند «تاسیسات و صنعتی‌سازی ساختمان»، «نگاهی نو به پمپ‌های کم مصرف و انرژی»، «یکپارچه‌سازی طراحی ساختمان»، «تکنیک‌های روز دنیا در صنعت تاسیسات» و «نقش تاسیسات در برندینگ ساختمان» برخی از نمونه‌هایی هستند که در پنل‌های تخصصی با حضور کارشناسان و فعالان صنعت مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

بیست ‌و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات تهران از تاریخ ۱۳ تا ۱۶ مهرماه ۱۴۰۳، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.