شرکای بین‌المللی سوپرپایپ

برای شركتی مانند سوپرپایپ انتخاب شركای خارجی بسیار مهم است.
شركای تجاری سوپرپایپ همگی در زمینه‌ی فعالیت خود شاخص هستند و هر یك از مطرح‌ترین‌ها در زمینه‌ی فعالیت خود به شمار می‌روند. علاوه بر آن، ما در انتخاب این شركای تجاری به سطح دانش فنی، نوآوری‌ها و كیفیت محصولاتشان توجه می‌كنیم. «همكاری با شركت‌های برتر جهانی» برای این است كه شما مطمئن باشید كه محصولاتی كه ما عرضه می‌كنیم، همه در بالاترین سطح تكنولوژی و كیفیت هستند.
برای رسیدن به این هدف، سوپرپایپ با شركت‌های متعددی در ارتباط است. اما شركت‌های یوپونور، اوستندورف، استودر، و روتنبرگر اصلی‌ترین شركای بین‌المللی سوپرپایپ هستند.

یوپونور (UPONOR)

شركت یوپونور بزرگترین تولید‌كننده‌ی لوله‌های غیرفلزی در جهان، و شریك تجاری سوپرپایپ در زمینه‌ی سیستم‌های لوله‌كشی و سیستم‌های گرمایش كفی است. سوپرپایپ اینترناشنال تنها شركت در جهان است كه به دانش فنی این شركت در زمینه‌های مختلف دسترسی دارد و از سال ۲۰۰۵ تا كنون، نماینده‌ی برتر بین‌المللی یوپونور بوده است.
یوپونور حدود ۳۳۰۰ نفر پرسنل دارد كه در دفاتر آن در ۳۰ كشور جهان مشغول به كارند. این شركت بزرگترین تولید‌كننده‌ی لوله‌های پنج‌لایه با جوش روی‌هم، بزرگترین تولیدكننده‌ی لوله‌های پنج‌لایه با جوش لب‌به‌لب، و بزرگترین تولید‌كننده‌ی لوله‌های تك‌لایه‌ی PEXa و PEXc در جهان است. محصولات این شركت در ۱۱ كارخانه در پنج كشور اروپایی و آمریكا تولید شده و در بیش از ۱۰۰ كشور عرضه می‌شوند.
لوله‌های پنج‌لایه با جوش روی‌هم، لوله‌های PEX، اتصالات پرسی و سیستم‌های گرمایش كفی تنها بخشی از اختراعات، ابداعات و نوآوری‌های این شركت است.

آغاز یوپونور به سال ۱۹۱۸ برمی‌گردد اما فعالیت شركت در زمینه‌ی تولید لوله‌های پلاستیكی در سال ۱۹۶۵ شروع شد. تا ۱۹۹۰، Oy Uponor Ab، به تولیدكننده‌ی اصلی لوله‌های پلاستیكی در شمال اروپا تبدیل گردید. با خریداری شركت‌های مطرحی چون ویرسبو (سوئد) و یونیكور (همكار اولیه‌ی سوپرپایپ در آلمان)، یوپونور در ابتدای هزاره‌ی سوم، به بزرگترین تولید‌كننده‌ی لوله در جهان تبدیل شد.
از سال ۲۰۰۶، یوپونور نام‌های تجاری مطرح خود مانند ویرسبو و یونی‌پایپ را به تدریج كنار گذاشته و برند یوپونور را جایگزین آن كرد و اگر چه همچنان در زمینه‌ی تاسیسات شهری محصولاتی را تولید می‌كند، اما فعالیت این شركت بر روی تاسیسات ساختمانی متمركز گردیده است.

استودر (STUDOR)

استودور انگلستان تنها شرکت تخصصی در سطح جهان در زمینه تکنولوژی‌های مرتبط با پدیده تعادل فشار هوا در سیستم‌های فاضلابی و شریک تجاری سوپرپایپ در این حوزه است که در اوایل دهه 1970 میلادی تاسیس شد. استودور که ابداع‌کننده شیرهای ورودی هوا (AAVs ) است، اکنون معتبرترین تولیدکننده متخصص در زمینه‌ی ایجاد تعادل فشار هوا در سیستم‌های فاضلابی (ونت) به‌شمار می‌رود.

اوستندورف (OSTENDORF)

اوستندورف آلمان یکی از بزرگ‌ترین و باسابقه‌ترین تولیدکنندگان لوله‌های فاضلابی از جنس پلی‌پروپیلن در اروپا و شریک تجاری سوپرپایپ در زمینه سیستم فاضلابی سوپردرین است. اوستندورف مبتکر لوله‌های کم صدای دیواره ضخیم، همچنین لوله‌های خاص 2000KG  با حلقه‌های آب‌بندی ویژه است که برای لوله‌کشی فاضلابی دفنی تا قطر 400 میلی‌متر از جنس PP تولید می‌شود و جایگزین خوبی برای لوله‌های PVC است.

روتنبرگر آلمان (ROTHENBERGER)

شرکت روتنبرگر آلمان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی ابزار تاسیسات در جهان است و سوپرپایپ نمایندگی آن را در ایران بر عهده دارد. بیش از 5000 نوع ابزار مختلف در 10 رده این شرکت، در لوله‌کشی، تهویه مطبوع، نصب سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، و لوله‌کشی گاز کاربرد دارد.

ویلو (WILO)

شرکت ویلو آلمان یکی از بزرگ‌ترین و برترین تولیدکنندگان پمپ و سیستم‌های پمپاژ برای مصارف گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع و سیستم‌های آب و فاضلاب است. ویلو 140 سال سابقه در تولید پمپ دارد و بیش از 15000 نوع پمپ تولید می‌کند. با توجه به محدودیت منابع تجدیدناپذیر مانند  آب و انرژی، تمرکز اصلی این شرکت بر ارائه پمپ‌های کم مصرف و پربازده قرارد دارد.